keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Five times a hat

Mä oon totaalisen myöhässä näiden hattuhullutuksieni kanssa, mutta innostuin pitkästä aikaa kaivelemaan Polyvoren ihmeellistä maailmaa, ja kasasin viisi erilaista asua, joihin jokaiseen änkesin ihanan mustan lierihatun. 
Oon tuollaisesta hatusta haaveillut koko syksyn, mutta jostain syystä en ole saanut sellaista ostettua. Aina tulee joku este: sovittamani hattu on liian pieni, liian iso, liian jäykkä, liian lerpsu, liian kallis tai huonoa materiaalia, tai sitten ajattelen vain että minkä kanssa mä nyt tuotakin käyttäisin. Nyt jälkikäteen harmittaa, etten ole tuollaista ostanut, monet alkutalven neule-mustathousut-saapas-asut näyttävät aina vähän tylsiltä, ja hattu olisi tuonut jotain kivaa ja mielenkiintoista asuun kuin asuun.


Tässä asussa nähtävät vaatekappaleet huolisin joka ikisen heittämällä itselleni. Tälläistä asua voisin hyvin kuvitella käyttäväni koulussa tai kaupungilla, tosin vain alkusyksyllä tai keväällä. Tuollaiset vähän rouheammat mustat nilkkurit olis ihan mahtavat, ja ohut musta/beige oversized trenssi olisi myös oikein tervetullut vaatekaappiini :)


Tää asu onkin sit ihan omiaan vaikka johonkin vähän viileämpään kesäiltaan. Toi napapaita ei ehkä oo ihan sitä mun ominta arkipukeutumistani (:'DD), mutta ehkä sitten joskus... 


Suurena burgundyn punaisen ja nahkahousujen rakastajana tää on ihan yks lemppareista näistä asuista! Muutenkin tämä asu on ehdottomasti eniten sitä mun omaa, aika arkista tyyliäni: simppeli, mukava, hillitty ja hallittu mutta kuitenkin nätti ja tyylikäs.


Joku heittää tällä hetkellä ruudun takana kuperkeikkaa: mitä!? Ansku possunpunaisessa villatakissa!? Hah, jep, meitsin mieli on saatu muutettua. Ostin nimittäin tänään ihan vaalean-, ehkä hieman likaisenpunaisen pitkän löllövillatakin Putiikki Rannalla- liikkeestä (en osaa ikinä sanoa sen nimeä :D Putiikki Rannallasta? Noot.) ja sen innoittamana väänsin tämän myöskin tosi rennon, mutta kivan kokonaisuuden.


Jjjja taas mustaa ja burgundya :D Vois melkein sanoa että mun maku pukeutumisessa käytettävien värien suhteen on tosi lattea, laimea, tylsä ja mielenkiinnoton, mutta tämäkin asu olisi mun mielestä aivan ihana syksyllä, kun lyhyellä hameella ja ohuilla sukkahousuilla vielä pärjää hyvin. 

Mitäs tykkäsitte asuista? Tein joskus pari vuotta sitten muutaman Polyvore-postauksen, mutta vaihtovuoden ajaksi sovellus jäi meisingeistä ihan kokonaan. Nyt olen löytänyt sisäisen stailaajani uudelleen ja tuun varmasti tekeen näitä vielä vaikka millä mitalla, joten stay tuned!

xoxo
Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti