perjantai 25. tammikuuta 2013

ESPANJA 2013-2014


Siinä se nyt on. Mustaa valkosella. Joo, olihan tää aika varmaa jo aikasemminkin mutta kylhän toi paperipinkka ja virallinen varmistus tuntuu hyvältä. Nyt voin sanoo olevani virallisesti vaihto-oppilas. Tai en ehkä ihan vielä sittenkään, sillä vielä on miljoona paperia täytettävänä ja kun oon vahvistanut haluavani vaihtoon ja lähettänyt paperit takasin Exploriukselle, SIT oon oikee vaihtari!!!! Ää, dreams do come true <3

Ainoo huono juttu/yllätys oli se, että mut on valittu "ehdolliseksi" vaihto-oppilaaksi. Tarkottaa sitä, että koska mulla on eläin-allergia, en voi mennä perheeseen jossa on joku eläin. Tän takia en myöskään saa tehdä aluetoivomusta. Helvetti. Olisin niiiiiin halunnut Sevillaan!! No, oon silti ihan tajuttoman onnellinen ja innoissani, en tosiaan tiä miten jaksan oottaa 7 kuukautta!!! 

Äiti rupes tietty heti miettiin sitä lähtöö, miten saan vuoden pakattua yhteen matkalaukkuun, miten se kestää mun lähdön ja miten mä sopeudun. Miten se voi tulla enää mun huoneeseen kun täällä ei oo ketään yms. Tottakai se tulee oleen vaikeeta, aina uuteen ja tuntemattomaan ympäristöön meneminen on vaikeeta. Silti uskon että sopeudun aika nopeesti ja selviän. Kaikki muutkin on selvinnyt, miks en siis myös minä?
Ja tottakai mun perhekin pärjää täällä: ei se oo kun 9 kuukautta meidän kaikkien elämästä! Vaikka se nyt kuulostaa paljolta, se menee oikeesti ihan hujauksessa ja ennen kun äippä huomaakaan, oon täällä takas jo sen kainalossa <3

Tällä hetkellä en pysty aatteleen oikeen mitään muuta kun kaikkia niitä ihania hyviä puolia, joita toi vuosi tuo tullessaan. Mutta tottakai pitää valmistautua myös siihen kaikkeen vaihtaripaskaan, mitä sieltä on odotettavissa. Tarkotan että kaikki vaihtarit joutuu jossain vaiheessa vuotta kokeen sellasen turhautumisen tunteen: kieli ei meinaa millään iskostua päähän, on ikävä kotia, tekemisen puutetta, yksinäisyyden tunne yms. Mutta oon varma että toi kaikki on ihan pientä sen onnen ja niiden ihanien uusien kokemuksien rinnalla joita ton vuoden aikana saan!

Mulla on nyt tosi kipee kurkku, nenä tukossa ja muutenkin huono olo, eli meinaan viettää tän illan ihan vaan kotona leffoja katellen ja makoillen :)
Ja niinkun kaikki huomaa, muokkailin vähän blogin ulkoasua ja tykkään nyt enemmän kun ennen!
Mutta nyt meen tästä, moikka ja hyvää viikonloppua ihanat!

xoxo
Ansku
  
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti