torstai 31. tammikuuta 2013

Uusia juttuja ja korvahymy






Päätettiin äitin kans tänään uhmata meidän molempien terveyttä ja lähteä Eloon vähän jalotteleen. En tiä miks mutta se on muodostunu meille suorastaan traditioks: aina kun oon kipee ni mennään Eloon :D Sehän on oikeesti muuten ihan turha paikka, mutta täytyy sanoo, et Lindex siellä on tosi hyvä! Lähes aina sieltä tarttuu jotain mukaan ja niin tälläkin kertaa. 
Toi neule on oikeesti pikemminkin oranssi kuin pinkki. Äiti sen oli aiemmin jo bongannut mutta ei ollut viitsinyt ostaa kun ei ollut varma tykkäisinkö tosta väristä. Oon kyllä ollutkin aika arka värien suhteen, mutta aina näin kevään lähestyessä tykkään pukeutua vähän värikkäämmin.  Maksoi muistaakseni n. 25e.

Treenitoppeja ei voi koskaan olla liikaa ja toi oli ihan kiva, sopii noihin tanssillisiin jumppiin ainakin kivasti. Maksoi n. 15e.

Viime syksynä jo haaveilin biker-mallisesta nahkatakista, koska oon vähän kyllästynyt mun vanhaan nahkatakkiin, mikä sekin on kyllä kiva. Nyt löyty tosi ihana, just sopivan mallinen ja ohut, ah, ootan niin lämpimämpiä kelejä! Maksoi n. 60e.
 
Ton peplun-helmasen t-paidan äiti osti mulle pari päivää sit jo Lindexin alesta. Toi on ihana: muuten tollasta perus puuvillaa (?) mutta hihat ja helma on tollasta vähän kiiltävämpää matskua. Me likes! En tiä yhtään paljon maksoi.

Sellasia. Muuten kaikki menee vanhalla kaavalla: herään, niistän, syön, niistän, yskin, katon telkkua, syön, teen vähän kouluhommia, katon telkkua, dataan, meen nukkuun. Tätä on ollu jo kaks viikkoo... Alkaa pikkuhiljaa riittää. 
Eilen olin verikokeissa! Musta on otettu verikoe viimeks kun olin aika pieni, jotain 6 tai 7. Pelkäsin oikeesti tosi paljon sen ottamista, mutta en tuntenut MITÄÄN!! Luulin että se hoitaja vasta putsailee mun kyynärtaivetta ja kun luulin sen vihdoin pistävän sillä neulalla, se sanokin että "hyvä, se oli siinä". Oli ihanan helpottunut olo sen jälkeen, ah, nyt se on pois alta :) 
Huomenna saan tosiaan kuulla että onko mulla mononukleoosia (eli näin suomeks pusutautia), mutta oon kyl melkein 97% varma että on. Ainakin kaikki merkit siihen viittaa... Onneks nyt on sentään vähän parempi olo jo :)

Taudista huolimatta mulla on jotenkin tooooosi hyvä fiilis. Tuntuu, että vaikka oon täällä neljän seinän sisällä, kaverit jaksaa kysellä kuulumisia ja piristää ihanilla viesteillä. Ja muutenkin mulla on koko ajan kauhee korvahymy :D Siis hymy korvissa. Hihi <3

Mutta, taidan tästä vaihtelun vuoksi vaikkapa linnoittautua telkun eteen, heips ja hyvää loppuviikkoa kaikille! :)
xoxo
Ansku

 

2 kommenttia: