perjantai 1. helmikuuta 2013

My lazy day through my iPhone


Heräsin kyl vähän ennen tota, äiti tuli herättään kun siivooja tuli... Siinä sit makoilin sängyssä ja aloin miettiin et voisin kuvailla tänään vähän mun päivää ja tekemisiä :) Vaikka eihän tänään mitään kummallista oo tapahtunu, oon vaan kotosalla ollut vieläkin parantelemassa.



Sit aamupalaa ja vitamiinit nassuun! Toi Oululaisen Jälkiuuni-leipä on maailman parasta paahdettuna <3 Yamyam.


Siinä ompi mun meikitöntä ja kipeetä nassua! Ihan hirvee kuva mutta aattelin et kai se on pakko joku naamakuvakin laittaa... :D




Kuvailin huvin vuoks kaikkee mikä eteen sattu. Meikkipussi on aika harhaanjohtava: en oo todellakaan meikannut koko viikkona paitsi vähän lääkäriin... 



Siivoilin huonetta ja viikkasin vaatteita kaappiin. En tajua, oon ollu kipeenä koko viikon ja tuntuu et oon ollu koko ajan samoissa vaatteissa. Silti tuoleille on kerääntyny ihan tajuttomasti vaatteita lojumaan! Puhumattakaan kouluviikoista, jolloin vaatteet vaihtuu joka päivä, joskus parikin kertaa päivässä...


Sit siirryinkin siivoojan tieltä alakertaan ja linnoittauduin sohvalle. Sain joululahjaks Serranoiden 4 ja 6 tuokkarit ja oon kattonu jotain 6 jaksoo vaille kaikki.... Kauheeta :( Mitä mä sit teen kun oon nähnyt kaikki?? Mun päivissä ei oo enää sisältöö.



Sit siirryinkin yläkertaan ja koneelle, sitä ennen söin kuitenkin maailman parasta pussitomaattikeittoa raejuuston kera! Namnam!




Selailin Instagramia ja 9Gagia varmaan kaks tuntia samalla kun datasin :DD 9Gag on oikeesti ihan paras keksintö: unettomina öinä, koulussa ja muutenkin aina kun on tylsää, voi avata 9Gagin ja heti on tuplasti hauskempaa!


 
 Siinä blogeja lueskellessa ja kännykkää selaillessa kulu tunti jos toinenkin, ja mulla alko taas olla nälkä. Rupesin tekeen ruokaa: mozzarellalla ja aurinkokuivatuilla tomaateilla täytettyjä broilerinrintoja sekä salaattia, mmmm <3 Tossa valmistumisvaiheessa tuli pari muuttujaa mutta oli joka tapauksessa aika hyvää!

Sellasta oon siis puuhannut tänään :) Nyt kello on 18.10 ja taidan tästä keittää sumpit, lueskella vaikka jotain ja sit kattoo Voice of Finlandin äipän kanssa.
Hasta luego!

xoxo
Anniina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti