tiistai 12. helmikuuta 2013

hyvähuono päivä

Äh tänään ei ollu mikään kummonen päivä. Ei mitenkään erityisen hyvä muttei nyt varsinaisesti huonokaan. 
Koulu alko kasilta ja meil oli kahteen asti normikoulua. Kahelta alko äikän koe joka oli onneks universumin helpoin!


farkkujakku - Zara / t-paita - GT / huivi - GT
 

kello - Guess / koru - Äitin
 

housut - Zara / laukku - Mango
 
Menin suoraan koulusta ihan järkyttävän nälkäsenä töihin. Onneks oli tosi hiljanen päivä, sain syödä rauhassa kun ei ollut yhtään kiirettä. 

Oon siis kahvilassa töissä ja tää oli vasta mun toinen palkallinen päivä. Olin kaksin yhen miehen kanssa, joka on Lontoosta kotoisin ja puhuu tosi huonoa suomea. Puhuin kuitenkin itsepintasesti sille suomeks ja kyllä se onneks ymmärsi :D Sen on vaan tosi vaikee selittää mulle jotain pitkiä juttuja kun sanat tulee ihan missä järjestyksessä ja muodossa tahansa!
Oli siis aika awkward meininki aina välillä kun asiakkaita ei oikeestaan ollut, kaikki mitä voi tehdä oli jo tehty ja siinä sitten seisoskeltiin tuppisuina :D No, onneks en kuitenkaan pahasti mitään mokannut niin en saanut englantilaisia haukkuja päälleni ;) Opin jopa tekeen kaikkia erikoiskahveja joita en aikasemmin osannut jee!


Äiti ja isi tuli hakeen mut töistä ja kun tulin kotiin, oli vaihtohakupaketti vihdoin tullut! Tottakai avasin heti ihan toiveikkaana ja ajattelin saman tien alkaa täyttää, mutta karu totuus iski mun takas maanpinnalle kun luin ohjepaperin: kaikkiin kysymyksiin pitäis vastata espanjaks ja kirje isäntäperheelle pitäisi myös kirjoittaa espanjaksi!! Alotin kirjettä jo mutta sain kirjotettua vasta nimen, iän, asuinpaikan ja sen, mitä kieliä puhun :D Hahaaa tuun niin häpäseen itteni kun yritän vääntää tohon jotain! Enkä tajua miten voin kertoo mistään edellisistä harrastuksista yms. kun osaan just ja just esitellä itteni ja puhua jotain preesensissä..? Noo kaippa mä kysyn espanjanopelta apua :) 


Jee, pääsin eilen vihdostaviimein jumpalle! Periaatteessahan mun liikkakielto jatkuu vielä, mutta koska oon jo oikeestaan ihan terve, aattelin kokeilla miten tollanen jumppa onnistuu. GoGon sijasta menin kuitenkin äitin kans koittaan Raholan liikuntakeskukselle Korsetti- nimistä jumppaa, joka on tunnin lihaskuntoreeni lähinnä keskivartaloon. Huhhuh, kyllä huomas että kolmen viikon reenitauko on tehnyt tehtävänsä ja meitsi on taas ihan rapakunnossa! Mutta oli kyllä kiva ja tehokas jumppa, tänään onkin sit takamus ja reidet ihan hellinä...

Huomenna on vaan saksan pohjatunti 12-14 ja luvassa onkin pelkkää kokeisiin lukua sekä aamulla että illalla :D Nam.
Kauniita unia!
xoxo
Ansku

Ps. Emppu mee pois mun blogista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti