sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Polyvore dreaming


Ääää haluun ton mekon ja noi kengät.... Tästä asusta tulee mieleen se Just go with it - leffan kohta, missä Anistonin Jennifer tulee sieltä portaista ylös siinä valkosessa mekossaan ja näyttelee sen äijän vaimoo! Niin hyvä elokuva.
 

Uinolla on noi ihanat löysät leopardipökät ja ne sopii sille ihan tajuttoman hyvin! Noi on niin söpöt, mut auta armias kun mä pukisin noi päälleni... :DD Huhhuh. Sen sijaan ton paidan ja kengät voisin ilomielin ottaa itelleni :)) 
 

Mun teki mieli tehdä joku vähän värikkäämpi ja tyttömäisempi asu. Noi housut on supersöpöt ja noi kengät myös! Oli luojan lykky et löysin täsmälleen saman värisen bleiserin tuolta Polyvoren valikoimasta, se sopii noihin niin hyvin :) Ja toi rusettirannekoru on ihana (vaikka huomaankin nykyään tykkääväni enemmän kullasta kuin hopeasta!!)
 

Toi mekko on aivan täydellinen! Ei kai tähän muuta tarvi sanoa.
 
 

Noi housut kiinnitti mun huomion. Ne on vähän niin kuin siistit chinot: ylhäältä löysähköt mutta nilkoista kireet. Korot ja siisti valkonen bleiseri tuo tyttömäisyyttä, mutta ton rennon löllö t-paidan takia asu ei oo kuitenkaan liian jäykkä. Jos olisin julkkis laittaisin tän asun mun kahvinhakureissulle!
 

Tässä on taas ihana, vähän rennompi arkiasu. Noi housut on aivan täydelliset ja tuo kello!! Haluanhaluanhaluan!
 

Teki mieli änkeä johonkin asuun conssit ja kun löysin nää täydelliset niitilliset, rupesin heti kokoon asua niiden ympärille! Tää olis tosi kiva vaikka just kouluun. Tällänen rento mut kuitenkin kiva.
 

Toi mekko on aivan tajuttoman kaunis! Tummansinisen kanssa sopii kulta mun mielestä tosi hyvin ja tää asu kuuluis niin jonnekin hienoihin coctail-kutsuihin!
 

Karvaliivit on monen tytön mieleen tällä hetkellä, niin myös mun! Toi on mun mielestä tosi kaunis ja ihanan värinen, ja sopii just hyvin nahkahousujen ja perus mustan paitapuseron kanssa. Tory Burchin baltsut on tietty piste iin päälle <3
 

Jeeee mun tän päivän lemppari! Boyfriend-mallisiin farkkuihin tuo ihanasti tyttömäisyyttä noi söpöt pääkallo-baltsut. Tää asu olis aivan täydellinen johonkin kaupunkikierrokselle: hieno ja siisti mutta kuitenkin rento! Ja mainittakoon että toi Korsin laukku on täyttä rakkautta....

Semmosia taas :) Nyt tulee todennäkösesti näihin vähän taukoo, alan jo kyllästyyn noiden kollaasien tekoon :DD

Eilen oli tosiaan eka virallinen työpäivä ja hyvin meni, oli tosi hauskaa enkä oikeestaan mokannutkaan mitään! :) Illasta Minttu tuli meille, oli ihana nähdä mun tyttöö <3 

Tää päivä on mennyt läksyjen ja tietokoneen parissa, oon ollut ihan väskä :/ Huomenna pitkästä aikaa koulun penkille!

Buenas! 
xoxo
Ansku

2 kommenttia:

  1. Ihan sairaan ihania nä kaikki asut, varsinkin kakkonen!! :)

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hihiiii, tekis kyllä mieli kaikkee mitä noissa näkyy! ;) Käyn kurkkaamassa! :)

    VastaaPoista