tiistai 5. helmikuuta 2013

kiva tiistai


Mun aamu lähti käyntiin All Bran-muroilla, luonnonjugurtilla ja mustikoilla. Ihan mielettömän hyvää ja just sopiva aamupala, mulla kun ei yleensä noin aikasin aamulla tee yhtään mieli jotain leipää!

Koulussa oli saksaa ja filosofiaa. Oli ihana huomata etten ees oo kauheen jäljessä saksassa, vaan ne on käyny vaan jotain vanhoja kielioppijuttuja mun ollessa poissa. 
Filosofian jälkeen piti olla bilsaa mut ope oli jossain koulutuksessa, joten meillä olikin ylimääränen hypäri. Mentiin kahville Petun kans. Otin ekaa kertaa tuolla jäälattee ja oli hyvää, alko vaan jossain vaiheessa tökkiä kun oli niin makeeta...
 

Kahvin jälkeen hain itelleni Picnicistä vielä salaatin, koska tiesin että pääsen kotiin vasta joskus illalla. Sit mentiin vielä pariks tunniks äikän tunnille ja sit päästiinki. Meni jotenkin ihmeen nopeesti koulupäivä :o

Koulusta menin yhen kaverin kanssa istuskeleen ja jutteleen. Oli niin kivaa jeejee kiitos sinulle tiedät kyllä kuka olet <3

Äsken tein läksyjä ja nyt lakkailen kynsiä ja kuuntelen musaa koneelta. Yritän nyt väkisin kasvattaa mun kynsiä kun nää on niin kamalat! En tiä oonko kertonu mut mulla on ihan tajuttoman ohuet, pehmeet ja lastottuvat kynnet. On aina ollu ja tulee varmaan aina oleen. Nyt ostettiin kuitenki OPIn tollasta vahvistavaa kynsilakkaa, jota laitetaan lakan alle ja sit myös top coatina voi käyttää. Oon nyt tätä ahkerasti laitellu parina päivänä, kumpa nyt tapahtuis jotain...

 
Nojoo, nyt taidan lakata kynnet ja mennä sit suihkuun ja nukkuun. Järkevää lakata kynnet ennen suihkua... Typerys mikä typerys.

Oli ihan tajuttoman turha postaus, sori! :D
Kauniita unia <3

xoxo
Ansku


2 kommenttia:

  1. Hei kirjoitit aijemmin jossain postauksessa olevasi hyvä laulaja niin voisitko tehdä postauksen jossa olisi laulu video kiitos!

    VastaaPoista
  2. Haha, oon kyllä mielestäni ihan hyvä laulaja ja oonkin yrittänyt joskus lauluvideoo tehdä.. En vaan oo saanut aikaseks yhtään sellasta mitä kehtaisin mihinkään laittaa! Mutta katsotaan, ehkä vielä jonain päivänä :)

    VastaaPoista