keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Why does it feel so good but hurts so bad?


paita - H&M / housut - Lindex / kello - Guess
 





GT n. 15e
 



Iltaa! Siinä on ehkä maailman sekalaisin joukko erilaisia kuvia tältä päivältä. 
Tänään oli koeviikon viimenen koe mistä oon ihan super onnellinen! Se tosin oli filosofian koe, saa nähdä pääsenkö edes läpi... Oli ihan törkeen vaikee!
Päästiin kokeesta jo puol yhentoista aikoihin. Käytiin Petun kans koulussa syömässä ja suunnattiin Waynesiin kahville. Petu tosin ei kauaa ehtinyt oleen kun sen piti mennä tekeen ripsiä, joten menin sit hetkeks kaupoille pyöriin ja ootteleen Minttua. Ja koska mä en voi pyöriä kaupoilla ostamatta mitään, tarttu mukaan Ginasta toi ihana käsikorusetti ;) Oon halunnut tollasta niittikorua vaikka kuinka kauan, mutta mistään ei oo löytynyt oikeenlaista ja sopivan halpaa yksilöä. Oon tota Ginan settiä jo kauemman aikaa katellut, mutta koska tossa on pari ei-niin-kivaa korua ja turhan iso hintalappu, oon sen aina hyllylle jättänyt. Tänään taas hypistelin tota ja päätin että nyt kyllä ostan, oli mikä oli. Hintalapussa luki että toi maksais 20e, mutta kassalla koin kivan yllärin kun myyjä pyysikin vaan 15e! :D Eikä ollut ees vahinko, se ihan varta vasten etti sieltä koneelta oikean hinnan :) 

Onnellisena uuden korun omistajana käppäilin Kaffilaan, jossa oli treffit Mintun kanssa :D Haha, taidan käydä vähän liikaa noissa kahviloissa istuskelemassa... No, otin soodan ja minttu teen ja rupateltiin siinä ilosesti yli tunnin. Sit kotiin!
Lähettiin äitin kanssa kävelylenkille ton ihanan aurinkoisen sään takia ja kierrettiinkin meidän vakkarilenkki, joku 9km. Lenkin jälkeen jumituinkin sit sohvalle Serranojen pariin! 
Nyt oon suihkunraikkaana sängylläni makoilemassa enkä voisi olla onnellisempi :) Ihanan autuas olo ton kaiken puurtamisen jälkeen, nyt ei taas hetkeen tarvi tehdä mitään ;) Huomenna tosiaan alkaa uus jakso, joka on mulla ihan chilli: terveystieto, hissan kakkonen, matikan kakkonen ja espanjan kakkonen. Ainiin ja kuvis. Mutta ei kai sitä lasketa?

Kaks päivää ja sit alkaa loma! En voi uskoo että taas on yks jakso räpiköity läpi ja enää kaks jaksoa ja sit loma? Aika menee ihan tajuttoman nopeeta, välillä tuntuu että liiankin nopeeta... Hiihtoloma, yks jakso, pääsiäinen, vika jakso alkaa, helaloma, kesäloma... Äää Espanjakin koittaa ennen kun ehin tehdä mitään! 
Espanjasta puheen ollen, mun tosiaan pitäis kirjottaa sinne kirje espanjaksi ja lähettää se 8.3 mennessä! En todellakaan tiedä mitä sen kanssa teen... Kirjotin siihen kaiken mitä osaan ja tekstiä on nyt 3 riviä. 

Tekis hirveesti mieli kirjotella kaikkee, mutta ei mulla oikeestaan mitään oikeeta asiaa oo :) Heippa ja pitäkää kiva loppuviikko!
xoxo
Ansku     

2 kommenttia:

  1. Voitko tehä uuden huone postauksen :) ?

    VastaaPoista
  2. Jep, voisin hyvinkin tehdä vaikkapa heti huomenna! :)

    VastaaPoista