maanantai 4. helmikuuta 2013

Tuunailua ja shoppailua

Tänään olin pitkästä aikaa koulussa! Oli ihana nähdä kaikkia kavereita ja jotenkin tuntu kivalta herätä ennen seitsemää... En tiä oonko tulossa hulluks :D Mutta tollanen rutiini kyl pitää ihmisen hyvin ruodussa!
Koulun jälkeen käyskentelin kaupungissa ja kiertelin vähän kauppoja kun en oo tosiaan pitkään aikaan uutuuksia käynyt katselemassa. Löysin H&M:ltä ihanan farkkutakin! En muista kuinka monena vuonna oon farkkutakkia himoinnut... Joka kerta oon vaan aatellut että ostan sit ens kerralla ja sit niistä on koot loppu kun viimein menisin ostaan! Nyt päätin siis ostaa heti kun vielä oikeita kokoja löyty :)

Päivän asua ja pari lärvikuvaa aamulta:


farkkupaita/H&M, housut/Lindex
 


Ostin myös Cybershopista 50 kappaleen niittipussin, makso 8e. Kotona tajusin et voisinkin laittaa niitä tohon farkkutakkiin, se oli jotenkin vähän tylsä ilman mitään. Tässä sit oon sitä tuunaillut :)


 
Jee, vaikkei tossa nyt niin paljoo niittei edes ole, tosta tuli mun mielestä tosi kiva! :) Ainiin, farkkutakki makso 30e. 

Ja koska musta ei oo vähään aikaan ollut täällä blogissa kuvia johtuen siitä et oon pari viikkoa näyttänyt ihan Petteri Punakuonon ja Pipsa Possun lapselta, laitan nyt senkin edestä haha ;D


Löysin Ginasta aivan ihanat housut ja kerrankin sellaset, jotka oikeesti istu mun päälle! Noi vaan makso aika paljon ja oli selkeesti ihan surkeen laatuset: vyönlenkit oli nyt jo irti, haaroista ihan puhki kuluneet ja muutenkin tosi sellaset hauraan oloset ;// Ärsyttää pirusti. Toi paitakin on kiva, mul on toi armeijan vihreenä ja meinasin ostaa ton! Jotenkin sit taas päätin olla ostamatta ja nyt kaduttaa.
 

Tää paita oli H&M:ltä ja aivan ihana muuten, mutta tissien kohalta kiree niinkun näkyy... Mulla tuppaa aina oleen tota vikaa, ärsyttää ihan pirusti!!!

Jeps, äsken tehtiin veikan kans tortilloja cosmopolitan-salaattiin, eli siis ilman tortillalättyä. Oli ihan tajuttoman hyvää, itseasiassa jopa parempaa kun normitortillat! Suosittelen!
 
 
Nyt mä alan tekeen läksyjä, niitä on kertynyt aika pahasti liikaa... Teitä on tullut muutama lisää, kiitos! <3
Heippa ja oikein mukavaa viikon alkua kaikille!

xoxo
Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti