perjantai 1. helmikuuta 2013

Polyvore dreaming

Heips taas! Kello on jo kahtakymmentä vailla kaks yöllä, mut mua ei väsytä tippaakaan! Latasin tunti sitten kännykkääni Polyvoren, enkä oo tässä nyt muuta tehnytkään kun ihastellut sitä ja koonnut kollaaseja ihanista vaatteista ja asusteista! 

Kokosin neljä asua, oikeestaan vähän erilaisia tilaisuuksia varten...

Kouluun

 
Oon jo jonkin aikaa haaveillut täydellisestä ruutupaidasta, ja toi Vero Modan versio on aika lähellä mun unelmaani! Toi yhdistettynä vaaleisiin, hieman rikottuihin farkkuihin ja mustiin perus Jeffrey Campbelleihin ja kas, täydellinen arkiasu on valmis! Vielä yksinkertanen kultakello ja pari niittikorua ranteeseen, sekä musta nahkalaukku käsivarrelle niin oi että!! Vielä kun olis varaa noihin Jeffreyhin...

Coctail-kutsuille


Löysin nuo täydelliset oranssit kengät ja halusin tehdä asun niiden ympärille. Koska nuo kengät ovat näyttävät, sopii niiden kanssa vaikkapa simppeli, kauniisti leikattu pikkumusta. Oranssi väri ja kulta kuuluvat yhteen, joten musta clutch-laukku kultaisilla yksityiskohdilla sopii sekä kenkiin että mekkoon mainiosti!
Oli tosi vaikeeta löytää kivoja kultaisia koruja, jotka olis aika yksinkertaisia mutta kuitenkin juhlavia. Yleensä en tykkää tuollaisista isoista renkaista, mutta tähän asuun ne mun mielestä sopivat hyvin. Itse laittaisin hiukset tiukalle ponnarille takaraivolle, jotta korvikset pääsisi oikeuksiinsa eikä näyttäisi ''tätimäisiltä''. Vielä nätti rannekoru ranteeseen eikä mun mielestä muuta tarvita! Mä ainakin voisin lähtee tässä asussa juhlaan kuin juhlaan ;) 

Festareille


Mä oikein itekin yllätyin, että kiinnitin huomioni tohon Boy Londonin t-paitaan ja noihin niitti Jeffreyhin! Tää asu on ehkä kaikkein kauimpana mun omasta tyylistä, mutta just johonkin festareille/keikoille kesällä voisin tähän aivan hyvin pukeutua!! 
Tollasia korkeevyötäröisiä farkkushortseja yritin löytää jo viime keväänä, mutta hyvin istuvia ei tullut vastaan. Kai se pitää yrittää tänä keväänä uudestaan ;) Toi pipo ja nuo aurinkolasit nyt yksinkertasesti on cool, ja toi iPhone-kuori on myös oikein kiva! Ääääh tuu jo kesä!!

Kaupungille


Tää on ehkä mun suosikki näistä kaikista! En ite käytä hameita ikinä, mutta jos ton burgundyn värisen saisin, en todennäköisesti muuhun pukeutuisikaan enää ikinä... Löllöneule ja nahkatakki tuo kivasti kontrastia mekon ja korkojen tyttömäisyydelle, ja kengissä, koruissa ja laukussa toistuu kaikissa sama (mun tän hetken suosikki) mustaajaniittejä- teema. Haluan tänkin asun mun kaappiin NYT! 

 Haha, aina uhoan että en tykkää kauheesti koroista vaan käytän mieluummin tennareita ja balleriinoja, mutta kaikissa näissä oli kyllä korot! Ehkä mun sisänen tyttömäinen tyttö alkaa nousta pikkuhiljaa pintaan ;) 
Kuten kollaaseista huomaa, mun tyyli on tosi simppeli ja arvostan ns. ''siisteyttä'' asuissa. VIhaan sitä, jos yhteen asuun tungetaan liikaa kaikkea: kaulakorua, aurinkolaseja, hiussysteemeitä, rannerenkaita, kello, sormuksia... Yksinkertaisuus siis pitää mun mielestä säilyttää, meni sitten kouluun tai linnanjuhliin!

Näissäkin kollaaseissa rakensin asun aina yhden tuotteen ympärille: 
kouluasussa tukipilarina on tuo ruutupaita, juhla-asussa kengät, festariasussa shortsit ja kaupunkiasussa hame. Kaiken muun sitten kokoan siihen ympärille. 

Jep, nyt taitaa olla mun aika mennä vihdoin unten maille, se on huomenna duunipäivä!
Mitä tykkäisitte, jos alkaisin tekeen tälläsiä asu-inspiraatio-kollaasi-tsydeemeitä aina silloin tällöin, vaikkapa kerran parissa viikossa? Näitä oli ihana tehdä ja musta on kiva jakaa ajatuksia ja inspiraatiota muidenkin kanssa :) 
 No, nyt nukkumaan, un besito! 
xoxo
Ansku

Ps. Poistelin vanhat postaukset ja jätin pari mielestäni kivointa ja tietty nää uusimmat. Halusin alottaa ''puhtaalta pöydältä'' ;)  

2 kommenttia: