torstai 24. tammikuuta 2013

iPhone pictures

Moikkamoi! Oon tässä maanantaista asti ollut kotona. Mulla on joku ihme tauti: kaulan imusolmukkeet (onks ne imusolmukkeet?:D) ja silmäluomet on ihan turvoksissa, kurkku kipee ja muutenkin väsyttää koko ajan. Kuumetta ei oo yhtään ja muutenkin ihan jees olo. No, tänään menin sit kumminkin kouluun ja nyt iltaa kohti on taas kipeytynyt toi kurkku... Ärsyttävää, mulla on ikävä GoGota!!!

Käytiin tänään Petun kanssa kahvilla koulun jälkeen. Oli ihana nähdä taas vaikkei siitä niin kauaa ookaan kun viimeks nähtiin! Tajusin vaan taas ekan tunnin ihan alussa koulussa et mitä ihmettä, oon ollu koulussa joku 5 min ja oon jo nauranu ainaki kolme kertaa oikeen makosasti :D Kuulostaa hassulta mut kyl toi kavereiden seura piristää kummasti!!

Käytiin myös äitin kans Sokoksella. Ostettiin mulle aivan ihanat uudet Converset, ah!! Mulla on siis ennestään punaset pitkävartiset ja valkoset lyhytvartiset, ja rakastan Consseha yli kaiken! Ei vaan voi olla mukavampia ja käytännöllisempiä kenkiä kun ne :) Noi on vielä vähän erilaiset kun jotkut ihan yksväriset ni tykkäsin ihan tosi paljon! 

Laitan tähän nyt jotain kuvia mitä on tullu otettua kännykällä viime aikoina. En oo kameralla yhtään kuvannu, oon ihan toivoton... Mutta tykkään ainakin ite iPhonen kuvistakin ja varsinkin nyt kun oon niitä vähän muokkaillu :) Koittakaa nauttia!





Äiti oli ostanu mulle ihanat yökkärihousut!
 

Ah, siinä ne nyt on <3 Mitä pidätte?
 



Mul on vaan 3 huulipunaa: Maybellinen tollanen nude (sävy 715 Choco Cream), jota käytän melkein joka päivä. Oon myös nyt innostunut käyttään punastakin huulipunaa ja oon käyttänyt tähän asti tota oikeenpuolimmaista IsaDoran vähän tummempaa punaa (sävy 148 Red Rush).
 

Tänään ostettiin mulle uus puna, koska toi IsaDoran kuivattaa huulia tosi paljon eikä pysy kauheen hyvin. Tää on siis Make Up Storen puna (sävy Peachy Cream) ja on oikeesti vähän vaaleempi ja oranssimpi kun toi IsaDoran. Tossa pitäis olla jotain hoitavaa balsamia ja rasvaa, joten toivotaan et on laadukas ja pitää huulet hyvässä kunnossa. Tykkään!
 

Oon ehkä vähän turhan innostunu noista kaikenmaailman valopalloista ja muista, mitä voi laittaa kuviin kännykän yhellä muokkausohjelmalla. Noi kuvat on vaan mun mielestä muuten niin tylsiä et noi piristää niitä mukavasti!

Nyt meinaan tehä jotain kuumaa juotavaa, koko ajan kylmä vaikka oon juonu tänään jo kaks isoo kuppia kahvia... Inhottavaa jos en nyt viikonlopukskaan tervehdy :( 
Heippa ja hyvää loppuviikkoa <3
xoxo
Ansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti